Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Älskade du.

Av Tyler - 5 oktober 2011 23:27

Kommer du ihåg den tiden då vi skrev till varandra så intensivt. Vad blev det, runt 900-1000 mail?
Vi skrev med sådan iver, längtan, åtrå och kärlek.


Och sedan när jag äntligen fick träffa dig, när du hämtade upp mig på buss stationen - FY FAN vad glad och pirrig jag var då! När jag fick krama om dig vid bilen och känna doften av ditt hår, ditt schampo. Det var underbart! Som jag hade längtat efter dig då!


Och när vi satt i din lägenhet och energin mellan oss flödade och hur jävla attraherad jag var av dig. Sinnessjukt! Du var verkligen vacker Angelica. Och du är fortfarande jävligt vacker och otroligt charmig!


Du fick/får mig verkligen att må bra. Jag kommer ihåg hur jag letade upp massa recept för att jag skulle bjuda dig på middag i ditt kök. Vad skulle vi äta till förrätt? Varmrätt? Efterrätt? Vad skulle vi dricka? Men det slutade med att jag satt och drack fil för min cryptosporidium mage och du köttbullar. Det var magnifikt! Jag ville verkligen inte åka hem!


Kommer du ihåg de gånger när vi var vakna hela nätterna? Vi lade oss vid sex-sju på morgonen. Eller som när vi stod i ditt vardagsrum två-tre på natten och drack öl och sjöng med i gamla låter för full hals? Vilken härlig tid. Det är så härligt att vara nykär och det är fantastiskt att vara det i dig.



Och vår kärlek blir bara starkare. Vi har ändå varit med om mycket under vår tid tillsammans men saker och ting som skett har gjort oss starkare som team, som ett par. Och det är väl så det ska vara? I med och - motgångar♥


Jag är fortfarande så nykär i dig (Det har i och för sig bara gått
knappt ett år så det är ju inte så konstigt:)) Men trots nykärleken så är våra hjärtan så djupt sammanbunda och du är verkligen min
själsfrände♥


 Min kärlek till dig är verkligen speciell älskade du. Och jag vill alltid vara din♥





   

 
 
Ingen bild

söråsslampan

6 oktober 2011 08:08

UNDERBART! vad varm och glad jag blir! Vilken kärleksförklaring :)

 
Ingen bild

Angelica

7 oktober 2011 17:37

Så trygg jag känner mig med dig, så nykär jag fortfarande är, det är underbart! Du är underbar. Jag minns våra mail med glädje, och jag brukar läsa dom ibland. Jag minns våra stunder med vaniljdoftande ljus, musik, och våra långa samtal.

Jag älskar dig så otroligt mycket Emelie, du betyder världen för mig. Puss på dig älskling<3

 
Anna-Klara

Anna-Klara

11 oktober 2011 15:10

aaw, vad gulligt. blir ju alldeles varm när jag läser dethär. och det ni har är äkta kärlek! :)

http://endasttillsandra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tyler - 17 september 2013 19:07

Byter blogg nu. Du som vill ha adressen får fråga efter den. Ha det fint! ...

Av Tyler - 5 juli 2013 08:07

Linus Svenning - Enda För Mig   Varje gång jag ser dig le, är det som om blixten den slog ner. Känslan sprider sig så snabbt att jag, knappt hinner i fatt. Åh jag vill att du ska känna, jag vill att du ska höra, jag vill att du ska se vad jag...

Av Tyler - 2 juli 2013 12:13

Jag kommer alltid älska dig och jag kommer minnas vår tid tillsammans som fantastisk. Vi hade våra fina stunder och även mindre bra. Vi kämpade och vi vann många gånger. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och ingen har berört min...

Ja

Av Tyler - 14 juni 2013 10:14

Knockad. Jag känner mig helt jävla knockad. Men allt blir bra. ...

.

Av Tyler - 24 juni 2012 18:04

Nerver, nerver! Stress,stress!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards