Alla inlägg under december 2010

Av Tyler - 30 december 2010 09:19

Mycket som händer nu! Jag har blivit ordentligt attackerad av vissa människor i min omgivning och jag har vaknat upp lite. Jag har blivit otroligt sårad och blivit stärkt av attackerna. Jag vet vad jag vill och vad jag behöver göra för att förändra vissa beetenden och få till bra strukturer i min vardag och i mitt liv. Nu jävlar.


Jag har precis ordnat med dagis i Krokom så nu står vi i kö där, vi får se när Alizée kan börja. Det blir flytt till Krokom den 1 feb. Får vi hoppas!


Fan, nu börjar det. Nu börjar mitt liv. Jag har stått still sedan Kia dog och ännu längre tillbaks! Nu blir det flytt, dagis, inskolning för Alizée, inskolning för mamma, fan livet kommer rulla på!


Igår så pratade jag med Emil och vi förstod varandra mycket bra. Han är fin Emil, min älskade tvillingbror! Talade även med Micke, han är bra. Väldigt omtänksam och lätt att prata med. Fin kille.


Nu luktar det bajs här. Dags att byta blöja..

Av Tyler - 26 december 2010 11:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tyler - 26 december 2010 00:45

Jaa. Nu sitter man här och känner in svallvågorna från julen och stressen. Som tur är är det bara vågor och inte en tsunami.

En process är igångsatt och maskinen går inte att stanna. Fortsätta att gå framåt är det jag ska göra. Mycket förväntningar och löften har jag från livet, rädslan kommer i kapp. Fixar jag detta? Klarar jag av det? Själv? Jag måste, för mig och Alizée. Jag är i förändringens tid och får inte bryta ihop! Nu gäller det att hitta en lägenhet till mig och Alizée, ordna dagis till henne och sätta igång skolan så snart som möjligt! Då kommer livet flyta fram får vi hoppas. Jag är rädd men samtidigt upphetsad över min framtid. Jag ser fina ljusglimtar där framme, sikta mot de ska jag göra, se ej bakåt eller åt sidorna. Gå min egen väg, fuck alla andra. Stark och självständig, vild och vacker.



Av Tyler - 25 december 2010 12:27

Ja, det var ett fint inlägg för väldigt länge sedan. Kanske dags att återuppta bloggen? Känner mig rätt så redo ändå. Det var ju tänkt från början att bloggen skulle handla om min kära Kia men jag känner att så kommer fallet inte bli.

Den kommer handla om allt möjligt som händer i min vardag, så som min dotter Alizée, olika situationer som man alltid hamnar i, glädje och sorg. Som de vanliga bloggarna helt enkelt. 


By the way, tack för att du satte på vattenkokaren åt mig Kia. I needed it!


Massa mys

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards