Alla inlägg under april 2011

Av Tyler - 15 april 2011 00:31

Ja, jag vet det har varit en jävla bloggtorka! Men jag har inte haft någon inspiration och ingen lust att blogga så då har jag hellre låtit bli. Jag är mitt i livet med barn, plugg och flickvän så jag har inte tid med så mycket mer.


Jag mår så jävla bra, full fart hela tiden och det är så jag vill ha livet och med de härliga stunderna som man bara tar det lugnt och känner in och efter hur härligt allt är.

Ja, jag är en sprudlande bubblande livsgnista som älskar mitt liv och mina nära och kära. Alizée, du är underbar som förgyller mina dagar med alla nya ord och uttryck, dina kärleksförklaringar som värmer mitt hjärta, jag älskar dig mer än livet! Angelica, hos dig har jag hittat hem, kärleken är bland det finaste som finns och det ska man inte förhindra, den ska man bevara! Tack för allt stöd du ger mig dagligen, för dina uppmuntrande ord och jaggöriordningkaffeåtdig när jag är less på skolarbeten.


Jag har precis skrivit klart alla uppgifter för morgondagens avstämningar, nu ska jag lägga mig för min nattliga skönhetssömn.


  En stolt moster med lilla Alizée<3


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards